tisdag 28 januari 2014

Ännu en gång..

Mitt föregående försök som jag startade i samband med den här bloggen misslyckades, som så många andra gånger. Som så många andra gånger försvann motivationen ungefär lika snabbt som den hade kommit och jag ansåg inte att jag fick tillräckligt bra resultat av att bara köra på pulver. Hade förmodligen orimliga siffror i tankarna. Jag vet av erfarenhet att man vill ha resultat omedelbart. Helst ska man ha gått ner 10kg efter en promenad. Orimligt, I know.

Motivationen tröt och samtidigt blev min morfar allt sjukare och mycket fokus har varit på honom. I december flyttade jag till en egen lägenhet igen (äntligen!) och jul och nyår har passerat i en rasande fart med att få ordning på egna lägenheten, massor med jobb (har även flyttat/bytt lokaler med jobbet).

Den 11 januari förlorade min morfar kampen mot alla sina sjukdomar. Det är en tung tid med mycket känslor, framför allt tårar. På torsdag väntar begravning och mitt hjärta går sönder av bara tanken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar