söndag 15 september 2013

Vecka 1 - resultat

Har precis vägt och mätt. Känner mig inte riktigt nöjd med första veckans resultat. Har förvisso inte motionerat något men hade ändå räknat med åtminstone -3kg eftersom man i början tappar mycket vatten. Från och med i morgon blir det promenader, nästa vecka måste det vara bättre resultat!


Har för övrigt haft två svåra dagar nu. Har varit galet sugen på precis allting, främst pizza vilket är konstigt eftersom jag aldrig är sugen på pizza annars. I eftermiddags var det sjukt nära att jag gav efter och åt lite godis som jag såg fanns liggande hemma (nackdelen med att inte bo själv när man går på diet). Men jag är ändå lite stolt över mig själv som inte gav efter. :) I morgon blir det nya tag!

2 kommentarer:

  1. Aaa asjobbigt när man försöker hålla sig nyttig, så äre nån annan hemma som köper massa onyttigheter!

    SvaraRadera
  2. Du har varit jätte duktig! Jätte fin blogg!

    SvaraRadera