torsdag 12 september 2013

Förlängd bussresa...

Ska försöka skriva mer än bara om diet. Är inte van vid att blogga längre så glömmer lätt av det.

Dagen på jobbet har gått sjukt snabbt, som alltid när man är tidig. Skulle ha planering kl.13-15 men till det behövde jag dator och då kändes det enklare att ta planeringen hemma.

Började med att ta en buss som vanligtvis går hela vägen men som bara gick halva vägen idag. Fick alltså byta till en annan buss. Buss nummer två gick sönder efter bara en hållplats och gick dessutom sönder på ett sånt ställe så inga andra bussar heller kunde komma förbi. Satte mig på bussen bakom och bara väntade på att de skulle få undan den trasiga bussen. 20 minuter senare kunde vi köra. En bussresa som vanligtvis tar 15 minuter tog alltså nästan en timma. Det fick man för att man gick hem "tidigare". :P

Nu ska jag sätta mig och söka lägenheter i vanlig ordning och därefter göra min planering. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar