onsdag 11 september 2013

Dag 2

Igår var inte en bra dag. Jag fuskade inte något alls, men rent psykiskt och fysiskt var det bara en jobbig dag igår.

Hade extrem huvudvärk i stort sett hela dagen vilket troligtvis berodde på att sockerberoendet inte fick sitt vanliga bemötande. Var jättehungrig mellan "måltiderna" igår också.

Som sista måltid för dagen skulle jag ta en potatis- och purjolökssoppa för jag var sugen på något varmt. Kokade upp vatten, lät det svalna ganska rejält eftersom jag inte ville hälla kokande vatten i shakern, hällde i pulvret och började skaka. Nästan direkt sa det bara pang och vips så hade det exploderat potatis- och purjolökssoppa i hela köket.

Trött, hungrig och med huvudvärk och allmänt dåligt humör var det bara att torka av hela köket. Gjorde i stället en chokladpudding som sista måltid för dagen och gick och la mig tidigt.

Jag är i alla fall stolt över mig själv att jag trots allt detta inte fuskade någonting alls. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar