söndag 8 september 2013

Startvikt och mått

Min sista måltid innan pulverdieten fick bli spaghetti med köttfärssås. Jag har alltid varit klantig i köket av någon anledning men idag var det extremt. Höll på att bränna vid löken och för att undvika det försökte jag röra om i stekpannan samtidigt som jag la i pastan i kastrullen. Var inte tillräckligt uppmärksam på vad jag gjorde och lyckades därför doppa halva handen i det kokande vattnet. Smärta!!! Slutligen blev pastan överkokt också. Kanske är lika bra att jag bara ska köra på pulver ett tag nu.

Här är vikt och mått som jag tog igår. Ska försöka hålla mig ifrån vågen fram till nästa söndag.


Har förberett hemmet genom att rensa skafferi, kyl och frys så nu hoppas jag på en bra start i morgon. Natti natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar